تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای اپل

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای اپل محصولی ویژه و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها است که توسط نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران قابل خریداری می باشد. این تشک بادی در رنگ بندی جذاب و زیبایی طراحی شده است تا بتوانید با توجه به سلیقه خود و رنگ داخل خودرو، نسبت به انتخاب و خرید اقدام کنید. از ویژگی های بارز این تشک بادی برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا می باشد. بدنه این محصول بسیار ضخیم بوده و در برابر آسیب مقاومت زیادی دارد. تنها لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کرده و مانع از پریدن و جامپینگ بر روی آن شوید. هم چنین در زمان جابه جایی نیز از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. برای راه اندازی این تشک بادی یک پمپ باد فندکی در داخل بسته بندی وجود دارد که توسط آن خواهید توانست در کوتاه ترین زمان این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این محصول مجزا بودن قسمت پایه و تشک اصلی است که به شما این امکان را می دهد تا در فضاهای دیگر نیز از تشک بادی استفاده نمایید. به همراه این محصول دو عدد بالش بادی موجود است تا بتوانید استراحتی بی نظیر را در مسافرت ها داشته باشید. این بالش ها طبی بوده و متناسب با ارگونومی سر و گردن طراحی شده اند. 

خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای اپل از طریق سایت فروشگاهی اینتکس ایران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی امکان پذیر است. علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری نیز از فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...