تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای ام جی

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای ام جی یکی از جدیدترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که برای تمامی خودروها مناسب بوده و قابلیت استفاده را به تمامی افراد می دهد. این تشک بادی دارای طراحی طبی و فوق العاده راحت است که ضخامت بالایی داشته و به راحتی می توان آن را به مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. این محصول انعطاف بالایی دارد و دارای طراحی مواج است که به صورت خطوط موازی فرو رفته می باشد که انعطاف را افزایش داده و در صورت استفاده به مدت طولانی، موجب بروز درد در بدن نخواهد شد. این محصول برای بیماران و هم چنین سالمندان و کودکان نیز مناسب است و به جهت طراحی طبی، فضایی راحت و ایده آل را برای استراحت در اختیار آن ها قرار می دهد. این تشک بادی را می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید. زیرا به همراه آن یک پمپ باد فندکی وجود دارد که با اتصال به محل فندک ماشین، در زمانی کوتاه تشک بادی را راه اندازی می کند. این محصول طول عمر بالایی داشته و برای استفاده طولانی نیز مناسب است. تنها کافی است از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کنید و از پریدن و جامپینگ بر روی آن خودداری نمایید. هم چنین در زمان جابه جایی تشک بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و آن را بر روی زمین نکشید. در صورت تمایل نیز می توانید این محصول را به صورت جداگانه و خارج از ماشین مورد استفاده قرار دهید.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای ام جی محصولی ویژه و جذاب است که برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...