تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای آلفارومئو

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای آلفارومئو یکی از مناسب ترین محصولات برای استفاده در مسافرت ها محسوب می شود که با تهیه آن دیگر نگران مسیر های طولانی در زمان رانندگی نبوده و کودکان می توانند به راحتی بر روی آن به بازی و استراحت بپردازند. این محصول ویژه قادر است تا صندلی عقب خودرو را به یک تخت خواب تبدیل کرده و به این ترتیب از خستگی کودکان و سالمندان در مسافرت جلوگیری می کند. به علاوه در صورت خستگی و پس از یک رانندگی طولانی مدت نیز می توانید به راحتی در فضای مناسبی توقف کرده و بر روی این تشک بادی به استراحت بپردازید. رویه این تشک بادی دارای لایه ای از جنس مخمل است که مانع از سرد و گرم شدن بیش از حد محصول می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن در تمامی فصول سال استفاده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این تشک ماشین، جدا بودن پایه از تشک اصلی است که موجب می شود در خارج از ماشین نیز این تشک بادی قابل استفاده باشد. این محصول از بدنه ای ضخیم ساخته شده است که موجب می شود تا در برابر آسیب مقاومت خوبی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که باید نکات ساده ای را در نگه داری از این تشک بادی داخل ماشین در نظر داشته باشید. برای مثال از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک شوید. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای آلفارومئو با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. 

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...