تشک بادی داخل ماشین ضخیم تیگو

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تیگو از سری محصولات پر فروش و منحصر به فرد بادی است که مزیت های زیادی را شامل می شود. به طوری که تمامی سازگاری های لازم را تحت پوشش قرار داده است تا افراد از آن راضی و خشنود شوند. تشک بادی مد نظر مانند تمامی تشک های بادی از بدنه ای با رویه طبی و مواج برخوردار است که کمر و ستون فقرات را در آرامش بخش ترین حالت ممکن قرار می دهد. این محصول سازگار دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است به طوری که هر یک از رنگ های آن به راحتی انتخاب می شود و با توجه به سلیقه افراد امکان پذیر می باشند. با این وجود است که افراد توانسته اند رضایت کامل داشته باشند و از وجود آن بهره مند شوند. تشک بادی بدنه ای سبک با قابلیت حمل آسان دارد به طوری که در زمان خالی بودن از باد تاشو می شود و در داخل ساک حمل قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. در حالت باد شده نیز وزن کمی دارد و به راحتی در داخل ماشین جای گرفته و مزیت های خود را به نمایش می گذارد. در هر صورت این محصول خاص و منحصر به فرد به جهت رفع نیاز به راحتی و آرامش طراحی و تولید شده است و افراد می توانند به داشتن آن اعتماد کرده و در زمان رفتن به مسافرت با اتومبیل شخصی خود محصول را به همراه داشته باشند و از آن بهره مند شوند. از آن جایی که محصول جزو محصولات بادی و منحصر به فرد شناخته شده است که پر فروش نیز می باشد خرید آن مهم خواهد بود و کسانی که به آن تمایل دارند به دنبال فروشگاهی مطمئن جهت سفارش می باشند. در این میان فروشگاه اینتکس ایران بهترین مرکز جهت ثبت سفارش تشک بادی داخل ماشین ضخیم تیگو بوده است و محصول را به راحتی در اختیار افراد قرار می دهد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...