تشک بادی داخل ماشین ضخیم تویوتا آریون

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تویوتا آریون بهترین گزینه برای راحتی در داخل خودرو شخصی می باشد که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن دست پیدا کرد. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای بدنه پی وی سی برزنتی با رویه مخمل است که دوام و طول عمر بالا دارد. از این رو مورد بهره برداری افراد در زمان طولانی می باشد و می توان از آن لذت برد. علاوه بر این موارد قابلیت های مختلف اعم از ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن را شامل می شود که افراد می توانند در رده سنی مختلف از آن استفاده نمایند. این تشک بادی وزن کمی دارد و با قابلیت راه اندازی آسان به وسیله پمپ باد فندکی راه اندازی می شود. 

تولید باد به وسیله پمپ باد فندکی بسیار آسان است به طوری که با اتصال به فندک خودرو می توان تولید باد را آغاز کرد و از داشتن آن لذت برد. رنگبندی متنوع شامل تشک بادی داخل ماشین شده است که افراد می توانند با توجه به سلیقه افراد و همچنین رنگبندی بخش های مختلف آن انتخاب شود و در نهایت شرایط استاندارد و راحتی را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال ایجاد راحتی و آرامش و رفتن به مسافرت و گردش به آسانی می باشند می توانند این محصول را تهیه کنند و در کم ترین زمان به راه اندازی و نصب آن اقدام نمایند تا در نهایت کودکان و سایر افراد در داخل ماشین و در حین خودرو بهترین اوقات را کسب نمایند. سازگاری و ضخامت و داشتن مزیت های مختلف همگی دلیل بر خرید این محصول می باشد. از این رو کسانی که به دنبال خرید آسان تشک بادی داخل ماشین ضخیم تویوتا آریون می باشند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و از آن بهره مند خواهند شد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...