تشک بادی داخل ماشین ضخیم تندر 90

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تندر 90 از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که به تازگی روانه بازار شده و در مدت کوتاهی توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول نسبت به نمونه های مشابه از بدنه ای ضخیم تر برخوردار است و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد و در برابر آسیب هایی نظیر ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. هم چنین در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام خوبی داشته و می توانید به راحتی آن را تا سال ها مورد استفاده قرار دهید. 

تشک بادی داخل ماشین طبی

از نکات قابل ذکر در خصوص این تشک بادی، قابلیت استفاده از آن در تمامی خودروها می باشد که شما با تعویض ماشین، نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. برای حفظ کیفیت این تشک بادی لازم است تا آن را بر روی زمین نکشید و هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه تشک بادی خودداری نمایید. پایه بادی این محصول به صورت مجزا از بدنه اصلی می باشد و به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این تشک بادی در خارج از ماشین نیز استفاده نمایید. یکی دیگر از خصوصیات این تشک بادی برخورداری از طراحی طبی است. سطح رویی این تشک بادی از بهترین نوع مخمل پوشیده شده است که ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و برای استفاده طولانی مدت ایده آل است. محصول طراحی مواج دارد که با برخورداری از انعطاف بسیار بالا، در زمان خوابیدن به خوبی فرم بدن را گرفته و مانع از وارد شدن فشار به بدن فرد می شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم تندر 90 با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. 

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...