تشک بادی داخل ماشین ضخیم تمام خودروها

Air mattress car 0051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تمام خودروها محصولی است که شما به راحتی می توانید از آن در داخل تمامی خودروهای ایرانی و خارجی بدون هیچ گونه نگرانی استفاده کرده و لذت در اختیار داشتن یک محصول با کیفیت را تجربه کنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول از نظر جنس و کیفیت نمونه ضخیم تر و درجه یک تشک های داخل ماشین به شمار می رود. از نظر امکانات شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یک عدد ساک حمل ، یک عدد برچسب تعمیرات ، دو عدد بالش بادی مجزا و همین طور یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره می باشد که با استفاده از این پمپ شما هم می توانید باد داخل محصول را خالی نموده و هم به راحتی در کمتر از یک دقیقه محصول را راه اندازی کنید.

قیمت تشک بادی داخل ماشین ضخیم تمام خودروها

تفاوت تشک بادی داخل ماشین ضخیم تمام خودروها با سایر مدل های موجود در سایت که قیمت ارزان تری دارند در دو عامل می باشد. مسئله مهم اول بحث ضخامت بدنه این تشک بادی داخل ماشین است که نسبت به سایر محصولات از ضخامت بیشتری در بخش زیرین و برزنتی این تشک برخوردار است. در واقع این ضخیم بودن نسبت به سایر مدل ها باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن بهترین کیفیت در میان تشک های بادی داخل ماشین را در اختیار داشته باشند. هم چنین به جز این مسئله ، پمپ باد فندکی این محصول نیز قدرت بیشتری نسبت به دیگر مدل ها داراست و در بازه زمانی بسیار کوتاهی و با قدرت فراوان می توانید محصول را راه اندازی کنید. دیگر امکانات این تشک با سایر تشک های داخل ماشین برابر می باشد. در هنگام خرید نیز شما می توانید سه رنگ طوسی ، کرم و مشکی را سفارش دهید که تنها کافی است در مرحله پایانی سفارش خود و در قسمت توضیحات رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید این تشک بادی داخل ماشین ضخیم و با کیفیت از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم تمام خودروها

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...