تشک بادی داخل ماشین ضخیم تالیسمان

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تالیسمان محصولی سازگار برای استفاده در داخل خودرو می باشد که در کم ترین زمان راه اندازی می شود و به صورت سازگار با داخل خودرو در آن جای می گیرد. در این صورت استفاده از آن انجام می شود و شرایط استاندارد و راحت برای علاقه مندان ایجاد می نماید. تشک بادی را می توان به وسیله داشتن پمپ باد فندکی به سرعت باد کرد. این پمپ باد با فندک خودرو کار می کند که در زمان خرید در کنار محصول بوده است و در نتیجه می تواند بدون پرداخت هزینه در اختیار افراد قرار گیرد. با توجه به این که محصول برای استفاده طولانی مدت ساخته شده است بدنه ای ضخیم و منحصر به فرد دارد تا در نهایت بتوان با سازگاری زیاد محصول را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. تشک بادی داخل ماشین رویه ای مواج دارد و بدن در زمان قرار گیری بر روی آن احساس آرامش می کند و دچار آسیب نیز نمی شود.

 از سوی دیگر این محصول جهت بهره مندی کودکان از فضای داخل ماشین طراحی و تولید شده است که برای آن ها مزیت های بیش تری دارد و می تواند به جهت راحت بودن و ایمن بودن آن ها در داخل ماشین استفاده شود. چرا که بخش های تشکیل دهنده محصول همگی ایمنی کودکان را تضمین می کند و از افتادن آن ها به بخش جلو و یا به اطراف در داخل خودرو جلوگیری می شود. از این رو علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن این محصول اقدام کرده و لحظات خوشی را به دست آورند. تشک بادی دارای رنگبندی نیز می باشد تا هر یک از افراد مورد دلخواه خود را خریداری کنند. خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم تالیسمان با مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود و افراد از آن بهره مند خواهند شد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...