تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام X22

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام X22 محصولی بی نظیر با رنگ بندی های جذاب است که می توان با توجه به سلیقه و رنگ داخلی خودرو، نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد. این تشک بادی را می توانید به راحتی از طریق سایت اینتکس ایران تهیه کنید و دیگر دغدغه مسافرت های طولانی و نگرانی در خصوص خستگی کودکان و سالمندان را نداشته باشید. این محصول با برخورداری از تحمل وزن بالا و دوام عالی، برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و به سادگی راه اندازی می شود. تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام X22 از بدنه ای از جنس پی وی سی تشکیل شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار داشته و با استفاده طولانی مدت دچار آسیب نخواهد شد. تنها برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. هم چنین اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از پریدن کودکان بر روی این تشک بادی جلوگیری نمایید. با رعایت این نکات محصول فوق طول عمر بالایی داشته و نیاز شما را از بابت خرید مجدد برطرف می کند. این تشک بادی به راحتی توسط یک پمپ باد فندکی که به همراه محصول موجود است، در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. این محصول به دلیل مجزا بودن از پایه، در خارج از ماشین نیز قابل استفاده می باشد.

خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام X22 تنها با مراجعه به سایت اینتکس ایران با قیمتی ارزان امکان پذیر است. هم چنین می توانید به صورت حضوری نیز به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید. برای مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...