تشک بادی داخل ماشین ضخیم النترا

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم النترا بهترین محصول طبی و راحتی جهت استفاده در فضای داخل ماشین می باشد که در صندلی پشت خودرو نصب می شود. این محصول مانند سایر تشک های بادی از بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی تشکیل شده است که رویه مخمل دارد و قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق را شامل می شود. با این وجود است که تمامی علاقه مندان قادر به استفاده از آن هستند و برای تمامی رده های سنی ساخته می شود. این محصول سازگار با طول عمر بالا و بدنه ضخیم توانسته لذت رفتن به سفر با اتومبیل شخصی خود را ایجاد کند و در نهایت افراد بتوانند بدون هرگونه مشکل و خستگی به مسافرت به مکان های دور بروند. تشک بادی داخل ماشین به راحتی راه اندازی می شود و نصب و راه اندازی آن در کم ترین زمان صورت می گیرد.

 داشتن بدنه مقاوم و منحصر به فرد و وجود بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه سبب می شود طرفداران زیادی نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود آن بهره مند شوند. رنگبندی متنوع و همچنین ساختار محکم و استوار طرفداران آن را زیاد کرده اند که با رغبت زیاد به سمت خرید آن کشیده می شوند. در نهایت نیز این محصول باعث راحتی در حین مسافرت می شود و برای تمامی رده های سنی به ویژه کودکان سطحی بی نقص و حرفه ای را ایجاد می کند. هر یک از کسانی که به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم النترا می باشند که مزیت های گفته شده را دارا باشد و بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه می کنند و می توانند آن را در نهایت کیفیت و با قیمت مناسب سفارش دهند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...