تشک بادی داخل ماشین ضخیم اسکالا

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم اسکالا محصولی ویژه و خاص است که توسط آن خواهید توانست به راحتی بخش صندلی عقب خودرو را به یک تخت بادی بسیار راحت تبدیل کنید. این تشک بادی را می توانید به راحتی در صندلی عقب خودرو راه اندازی کنید و از داشتن یک تخت راحت و بی نظیر لذت ببرید. پس از استفاده نیز خواهید توانست به راحتی این محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. 

تشک بادی داخل ماشین کرم

این محصول بی نظیر دارای طراحی طبی و بسیار راحت است. رویه این تشک بادی به صورت مواج با خطوط موازی فرو رفته می باشد که با برخورداری از ساختار بسیار راحت، در زمان خوابیدن بر روی آن انعطاف بسیار بالایی از خود نشان داده و به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد. به این ترتیب شما فضایی بسیار راحت برای خوابیدن خواهید داشت. در زمان استراحت نیز هوا مابین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و می توانید بدون تعریق بر روی آن بخوابید. برای راه اندازی آسان این محصول یک عدد پمپ باد فندکی موجود است که به راحتی می توانید آن را به بخش فندک ماشین متصل کرده و بدون هیچ زحمتی این تشک را باد بزنید. پس از استفاده نیز به راحتی این تشک بادی قابل تخلیه است. برای استراحت راحت تر دو عدد بالش بادی طبی نیز در بسته بندی محصول موجود می باشد. این محصول به صورت مجزا از پایه بادی می باشد و یکی از مزیت های این محصول در مقایسه با نمونه های قدیمی تر محسوب می شود. به این ترتیب شما می توانید این تشک بادی را در فضای دیگری به جز خودرو نیز مورد استفاده کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم اسکالا با قیمتی ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران رفته و این محصول را خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...