تشک بادی داخل ماشین ضخیم آریو

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم آریو یکی از بهترین انواع تشک بادی داخل ماشین است که به تازگی وارد بازار شده و در مدت کوتاهی توانسته به فروش زیادی برسد. این تشک بادی دارای ابعادی استاندارد می باشد که برای استفاده در تمامی خودروها مناسب می باشد و به همین دلیل در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. این محصول در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است که به خوبی با فضای داخلی خودرو هماهنگ می شود و می توانید آن را متناسب با رنگ داخل خودرو انتخاب کنید.

تشک بادی داخل ماشین با ساختار طبی

این محصول خاص و بی نظیر دارای طراحی متفاوتی بوده و ساختاری زیبا و طبی دارد. بدنه این تشک بادی ارتفاعی استاندارد داشته و انعطاف زیادی دارد. با خوابیدن افراد بر روی این تشک بادی، محصول با داشتن انعطاف زیاد فرم بدن را به خود می گیرد و به این ترتیب هیچ فشاری به ستون فقرات وارد نخواهد شد. به این ترتیب شما می توانید ساعت ها بر روی این محصول به استراحت بپردازید بدون اینکه به بدن شما آسیب وارد شود. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی نیز استحکام زیادی دارد و به همین دلیل تا سال ها قابلیت استفاده داشته و نیاز شما را از بابت خرید مجدد برطرف می کند. به همراه این تشک بادی، دو عدد بالش بادی نیز وجود دارد که برای استراحت بهتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم آریو به سادگی از طریق سایت اینتکس ایران قابل خریداری است. هم چنین می توانید برای تهیه این محصول با شماره های ما در تماس باشید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...