تشک بادی داخل ماشین سورن

car bed 0035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سورن با قیمت ارزان ارائه شده است که افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این محصول نرم و راحت است و برای استراحت و خوابیدن افراد گزینه ای مناسب محسوب می شود. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این محصول منحصر به فرد می روند می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند. وجود بدنه طبی و راحتی که از وزن کم نیز برخوردار می باشد لازم و ضروری است. به ویژه در زمان رفتن به مسافرت که افراد نیاز به داشتن سطحی راحتی برای استراحت و خواب دارند. این محصول با امکان نصب در داخل خودرو مزیت های زیادی را به همراه دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

 همچنین دسترسی و استفاده از آن به مراتب راحت تر از سایر محصولات طبی بوده است که می توان با این وجود از داشتن آن لذت برد. تشک بادی داخل ماشین سورن قرار گرفته است و در هر زمان که مایل هستید می توانید بر روی آن قرار گیرد. به همین خاطر است که می توان به نصب و راه اندازی آسان و دسترسی به آن اشاره کرد و از داشتن آن لذت برد. محصول دارای بالش بادی نیز می باشد که به نوبه خود شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان مهیا می کند. برای خرید تشک بادی داخل ماشین سورن با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

تشک بادی داخل ماشین سورن طبی و ارزان | فروشگاه اینتکس ایران

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امیر محمدی

امروز به دستم رسید توی ماشین انداختمش چیز خوبی به نظر میرسه قیمت خوبی ام داشت.

465 روز پیش ارسال پاسخ
bahar molaei

من از اینجا رنگ طوسی این کار رو خریدم ... برای سفرهای طولانی و دونفره عااالیه...با این دیگه اصلا خستگی مسافرت با ماشین رو حس نکردم چون استراحتم اصلا فرقی با زمان های عادی نداشت

463 روز پیش ارسال پاسخ
محسن بختیاری

مدل خوب و کار راه اندازیه و یه سفر باهاش رفتیم بچه ها عقب ماشین راحت استراحت کردن. ممنونم ازتون

460 روز پیش ارسال پاسخ
علی

-قیمت بالا
- جنس خوبی دارد
+رنگ خوبی دارد
+ برای استراحت کردن عالیست
+ با کیفیت و با دوام

350 روز پیش ارسال پاسخ