تشک بادی داخل ماشین سنتنیال

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سنتنیال یکی دیگر از بهترین نمونه های تشک بادی داخل خودرو است که به تازگی توسط سایت اینتکس ایران عرضه شده و می تواند به بهترین شکل ممکن، راحتی و آسایش شما را در داخل ماشین فراهم کرده و محیطی ایده آل به وجود بیاورد. این محصول با دارا بودن طراحی طبی و بسیار راحت، فضایی مناسب را ایجاد می کند. 

تشک بادی داخل ماشین ضخیم مشکی

بدنه این تشک بادی دارای انعطاف زیادی است به طوری که با خوابیدن بر روی آن فرم بدن را به خود می گیرد و هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. با این وجود ستون فقرات و بدن در بهترین حالت قرار گرفته و می توانید بدون احساس خستگی ساعت ها بر روی این تشک بادی بخوابید. این محصول با داشتن رویه پوشیده از مخمل، نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. به همین دلیل برای استفاده کودکان نیز ایده آل می باشد و کودک می تواند در ساعات ماندن در ماشین، به راحتی بر روی این محصول به بازی و استراحت پرداخته و خسته و کسل نشود. تشک بادی این محصول به صورت مجزا از پایه بادی است و به همین دلیل قابلیت استفاده در فضای خارج از ماشین را داشته و می توانید آن را در محیط های دیگر نیز استفاده نمایید. این تشک بادی توسط یک پمپ باد فندکی که در بسته بندی موجود است به سادگی راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. این محصول طول عمر بالایی داشته و تحمل وزن زیادی دارد.

تشک بادی داخل ماشین سنتنیال از طریق سایت اینتکس ایران با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است. به علاوه شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس ایران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی، به صورت حضوری تهیه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...