تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تالیسمان در سه رنگ پرطرفدار کرم، مشکی و طوسی تولید شده است که قابلیت تطابق با فضای داخلی تمامی خودروها را دارد و شما با توجه به رنگ فضای داخلی ماشین خود، می توانید به راحتی نسبت به انتخاب گزینه مورد نظر اقدام کنید. 

تشک بادی داخل ماشین ضخیم مشکی

این تشک بادی نسبت به دیگر نمونه ها از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دارای طول عمر زیادی می باشد. این محصول از بهترین نوع پی وی سی ساخته شده است و به همین دلیل شما می توانید تا سال ها آن را مورد استفاده قرار دهید. این تشک بادی در برابر آسیب هایی نظیر خراش و پوسیدگی مقاومت زیادی دارد و با رعایت نکات ساده ای در استفاده از آن، تا سال ها شما را از خرید تشک بادی جدید بی نیاز خواهد کرد. هم چنین این محصول ساختاری طبی دارد که برای استفاده تمامی افراد ایده آل است. سطح این تشک بادی به صورت مواج ساخته شده است و انعطاف محصول را زیاد می کند. در زمان استراحت بر روی این محصول، تشک بادی به خوبی فرم بدن شما را به خود می گیرد و می توانید ساعت های طولانی بدون وارد شدن هیچ فشاری به عضلات بر روی آن استراحت کنید. با خوابیدن بر روی این محصول نیز هوا به خوبی مابین تشک بادی و بدن در جریان خواهد بود و مانع از تعریق می شود. سطح رویی این تشک بادی مخمل است و ضد حساسیت می باشد. در دماهای مختلف نیز مانع از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد محصول شده و استفاده از آن را لذت بخش می کند.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم تالیسمان به سادگی از طریق سایت اینتکس ایران قابل خریداری است. هم چنین با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران این محصول را به صورت حضوری خریداری کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...