تشک بادی داخل خودرو تویوتا کمری

car bed 0045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل خودرو تویوتا کمری را می توان با قیمت ارزان خریداری کرد. چرا که مواد ساخت آن از با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین بدنه بوده است و در مجموع می توان محصول طبی و راحتی را با قیمت مناسب خریداری کرد. تشک بادی داخل این خودرو استفاده می شود و می توان گفت که بر اساس ابعاد داخل خودرو تویوتا کمری طراحی شده است. بنابراین می توان آن را برای دارندگان این ماشین سفارش داد تا از مزیت های متعدد برخوردار شوند. محصول مورد نظر دارای کیفیت بالا می باشد. چرا که بدنه از جنس پی وی سی با کیفیت است که دوام زیادی را از خود نشان می دهد.

تشک بادی داخل خودرو تویوتا کمری | اینتکس ایران

علاوه بر بدنه اصلی رویه آن از لایه ای مخمل تشکیل شده است که می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و به استراحت مشغول شد. این تشک بادی بهترین گزینه برای رفتن به سفر و گردش است و در واقع افراد را از به همراه داشتن وسایل راحتی و استراحت بی نیاز می کند. در نتیجه کسانی که قصد طی مسیر طولانی را دارند می توانند از داشتن این محصول لذت ببرند و به خرید آن نیز اقدام نمایند. این محصول را با قیمت مناسب و استاندارد و با داشتن مزیت های متعدد از سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهید.

خرید تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری | اینتکس ایران

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...