ترامپولین کوچک شش ضلعی

Trampoline 021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین کوچک شش ضلعی از سری محصولات مسافرتی و قابل حمل است که از ساختاری ساده تشکیل شده است. این ساختار ساده را می توان با خود به همراه داشت و در زمان نیز به راه اندازی آن اقدام کرد. نحوه راه اندازی محصول ساده می باشد. چرا که بدنه از اجزای آماده تشکیل شده است که تنها با کنار هم قرار دادن و متصل کردن به هم تشکیل موقعیتی برای پرش و جامپینگ را می دهند. با این وجود است که تمامی کسانی که خرید محصول را انجام می دهند می توانند در مسافرت و گردش نیز از داشتن آن لذت ببرند.

خرید ترامپولین کوچک شش ضلعی

محصول مورد نظر در منزل نیز کاربرد دارد و راحت ترین حالت ممکن برای داشتن ورزش های گوناگون را مهیا می کند. برای داشتن این محصول تنها فضایی جادار و مطمئن نیاز است. با توجه به قطر بدنه افراد می توانند محلی مناسب برای راه اندازی محصول را پیدا کنند و به این کار اقدام نمایند. وزن محصول ناشی از داشتن ستون ها و پایه های فلزی می باشد که در واقع قابلیت حمل آن را دشوار نکرده است و به راحتی می توان از داشتن آن لذت برد. ترامپولین مد نظر ساختاری شش ضلعی دارد که زیبایی خاصی شامل ان شده است و می تواند در عین سادگی بهترین کاربرد را داشته باشد. خرید ترامپولین کوچک شش ضلعی از طریق نمایندگی اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 107 الی 128 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...