ترامپولین کودک بزرگ

Trampoline 019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک بزرگ از بدنه ای جادار تشکیل شده است که کودکان به همراه دوستان خود قادر به استفاده از این محصول می باشند. به دلیل افزایش میزان راحتی آن ها سازگاری های لازم در این محصول ایجاد شده است و شامل امکانات زیادی می باشد. از جمله امکاناتی که به وسیله این محصول ایجاد شده است داشتن توری به عنوان حفاظ به دور محصول می باشد که سبب می شود کودکان در محیطی محصور شده و ایمن به تفریحات مهیج خود اقدام کنند و پرش و جامپینگ انجام دهند. به این وسیله افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند و محصول را در فضا های بزرگ نصب و راه اندازی نمایند.

خرید ترامپولین کودک بزرگ

ترامپولین محیطی برای بازی های پر انرژی کودکان است که برای عبور و مرور به داخل بدنه و راحت بودن آن درب بزرگی بر روی دیواره توری قرار گرفته است. از این رو می تواند موقعیت دلخواهی برای کودکان ایجاد سازد تا درنتیجه بتوان با خیالی آسوده تفریح و سرگرمی مورد علاقه آن ها را ایجاد نمود. به منظور ایجاد استحکام بالا برای افزایش میزان سازگاری بدنه در برابر فشار و ضربه و پرش پایه ها به حالت خاصی طراحی شده اند و مقاومت بسیار زیادی دارند. از این رو قادر به تحمل وزن افراد می باشند و موقعیت برای پرش آن ها نیز مهیا است. چنانچه تمایل به خرید این محصول برای فرزندان خود دارید می توانید به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 140 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 تا 10 سال
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...