ترامپولین کودک آبی

Trampoline 020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک آبی برای علاقه مندان به این رنگ ساخته شده است و قادر به داشتن زیبایی های ظاهری می باشد. به دلیل وجود رنگ آبی در بدنه اغلب کودکان پسر آن را مورد پسند قرار می دهند و می توانند از آن در طی ساعات طولانی لذت ببرند. این نمونه وسایل بازی قادر به تخلیه انرژی کودکان می شود که در محیطی ایمن و استاندارد رخ می دهد. از این رو مشکلی کودکان را تهدید نمی کند و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها فراهم سازد. بدنه توسط حصار احاطه شده است تا کودکان در زمان بازی های مهیج که تعادل خود را نیز از دست می دهند بتوانند در شرایط خوبی باشند و شامل استاندارد های لازم شوند.

خرید ترامپولین کودک آبی

از این رو بهترین محصول برای ایجاد بستری امن برای فرزندان می باشد که برای استفاده در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. ستون هایی که بدنه را تشکیل داده اند استحکام بالایی دارند که در نتیجه بر روی سطوح مختلف بدون تحرک قرار می گیرند و می توانند بهترین موقعیت را به دست آورند. در اثر بازی های مهیج کودکان بدنه تکان نمی خورد و جا به جا نمی شود. در نتیجه می تواند بهترین محیط و امن ترین محیط برای انواع سرگرمی کودکان باشد و بدون مشکل در طی سال های زیاد برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. ترامپولین کودک آبی با داشتن جذابیت ظاهری تنها از نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

نوعخانگی
 طول و عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 87 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...