ترامپولین کشی قطر 1.5 متری

Trampoline 042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین کشی قطر 1.5 متری یکی دیگر از برترین نمونه های ترامپولین ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که با برخورداری از ویژگی های حرفه ای باعث شده در زمان کوتاهی رضایت خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول یک ترامپولین گرد بوده که دارای قطری برابر با 1.5 متر می باشد. این ابعاد موجب می شود تا بتوانید به راحتی از این محصول در فضاهای محدود استفاده کرده و هم چنین آن را در فضاهای آپارتمانی و منازل نیز مورد استفاده قرار دهید. 

ترامپولین کشی قطر 1.5 متر

این محصول در رنگ های جذابی تولید شده است که در زمان سفارش و خرید می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. صفحه ترامپولین از جنس پلی پروپیلن بوده که در برابر ساییدگی و آسیب مقاومت زیادی دارد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر پارگی نیز مقاوم می باشد. این صفحه توسط کش های مقاوم و گیره های پلاستیکی به بدنه اصلی ترامپولین متصل شده است. مقاومت بدنه این محصول نیز بسیار بالا بوده و در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا استحکام خوبی در برابر نور آفتاب دارد. تحمل وزن بالای این ترامپولین موجب شده است تا گروه های سنی مختلف بتوانند از آن استفاده کرده و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنند.

برای خرید ترامپولین کشی قطر 1.5 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید و این محصول را سفارش دهید. هم چنین برای دریافت حضوری این محصول با شماره های ما در تماس باشید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 10 کیلوگرم
تحمل وزن تا 140 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...