ترامپولین کشی قطر 1.2 متر

Trampoline 041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین کشی قطر 1.2 متر محصولی جذاب و منحصر به فرد است که توسط سایت اینتکس ایران به فروش می رسد. صفحه این ترامپولین جذاب توسط کش های مقاوم و مخصوصی به بدنه اصلی ترامپولین متصل شده است و انعطاف بسیار بالایی دارد. این ترامپولین جذاب در رنگ های قرمز و آبی و سبز تولید شده است و به راحتی قابل خریداری می باشد.

ترامپولین کشی 1.2 متری

برای استفاده از این ترامپولین نیازمند فضای زیادی نخواهید بود و می توانید به راحتی آن را در فضاهای محدود قرار داده و از آن بهره مند شوید. این ترامپولین به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک، امکان قرار گیری در فضاهایی مانند منزل را نیز دارد و با صرف هزینه اندک، می توانید لحظات شادی برای خود و خانواده فراهم نمایید. این محصول با بهره مندی از کیفیت بسیار بالا و جنس عالی، تا سال ها قابل استفاده بوده و می توانید بدون افت کیفیت از آن استفاده نمایید. ترامپولین کشی دارای کش های مقاوم و با استحکام بالا است که توسط گیره هایی پلاستیکی دور تا دور محصول قرار می گیرد. صفحه این ترامپولین از پلی پروپیلن بوده که استحکام بالا و انعطاف مناسبی دارد و موجب شده تا این محصول دارای طراحی کاملا حرفه ای و جذابی باشد. بدنه این محصول در برابر خورشید نیز استحکام خوبی دارد و در صورت تمایل می توان آن را در زمان بازی در داخل حیاط قرار داد.

برای خرید ترامپولین کشی قطر 1.2 متر با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس گرفته و یا به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
تحمل وزن 110 کیلوگرم
قابلیت نصب دستگیره
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...