ترامپولین کشی قطر 1 متری

Trampoline 040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین کشی قطر 1 متری یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضاهای کوچک و جهت مصارف خانگی است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. با تهیه این ترامپولین می توانید در فضاهایی مانند داخل آپارتمان، محیطی شاد و پر از هیجان داشته باشید و با صرف هزینه اندک از ورزش و بازی با ترامپولین خانگی خود لذت ببرید. این محصول با دارا بودن ابعادی کوچک و وزن کم، به راحتی قابل انتقال و جابه جایی بوده و جهت مصارف خانگی طراحی شده است.

ترامپولین کشی یک متری

دور تا دور این محصول کش هایی وجود دارد که توسط گیره هایی پلاستیکی به صفحه ترامپولین متصل شده و صفحه ترامپولین را به بخش پایه متصل می کند. این کش ها دارای مقاومت بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهند شد. صفحه این ترامپولین از جنس پلی پروپیلن بوده و دارای ضخامت استاندارد است. این صفحه استحکام عالی و انعطاف بالایی داشته و برای استفاده افراد مناسب می باشد. محصول فوق در دو رنگ قرمز و سبز تهیه شده که متناسب با سلیقه هر فردی قابل سفارش می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب کودک قرار دهید و یا آن را به حیاط باغ و ویلا منتقل کرده و از پرش و جامپینگ بر روی آن لذت ببرید. پایه های این محصول نیز مقاومت خوبی داشته و با برخورداری از روکش مناسب، در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز استحکام بالایی دارند.

برای خرید ترامپولین کشی قطر 1 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...