ترامپولین پرشی استخر

Trampoline 047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,160,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین پرشی استخر محصولی جذاب و ویژه است که با طراحی خاص و کاربرد بی نظیر خود توانسته نظر خریداران را جلب کند. این ترامپولین مناسب برای استفاده در کنار استخر می باشد و دارای پایه های مناسبی است که به زمین پیچ شده و از تکان خوردن ترامپولین جلوگیری می کند. این ترامپولین را می توانید به راحتی در فضای استخر قرار داده و برای پرش و شیرجه از آن استفاده نمایید.

ترامپولین فنری

این محصول دارای صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن می باشد که کیفیت بالایی داشته و ابدا قابل مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار نیست. این صفحه در برابر ساییدگی و تغییر رنگ مقاوم بوده و دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. به همین دلیل برای استفاده مداوم ایده آل می باشد. ترامپولین فوق به صورت شش ضلعی ساخته شده است. صفحه پرش ترامپولین نیز توسط فنرهای مقاوم به بدنه اصلی ترامپولین متصل شده است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. شما با استفاده از این فنر ها می توانید به راحتی انعطاف ترامپولین را تغییر داده و متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. هم چنین این محصول دارای پوشش مناسبی بر روی فنر ها نیز می باشد که از برخورد بدن با فنرها جلوگیری می کند. پایه ها و اسکلت این ترامپولین از آلیاژ مقاومی بوده که به صورت گالوانیزه می باشد. به همین دلیل در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن مقاوم می باشد. در سر پایه ها نیز کفشک هایی از جنس لاستیک نرم وجود دارد که ضربه های ناشی از پرش را خنثی می کند.

برای خرید ترامپولین پرشی استخر با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی هاتحمل وزن تا 120 کیلوگرم
وزن کل 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...