ترامپولین ورزشی با تور بسکتبال

Trampoline 013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی با تور بسکتبال از سری محصولات بی نظیر و جادار است که امکان داشتن تفریحات مختلف به ویژه داشتن ورزش بسکتبال را ایجاد می کند. این محصول را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و نسبت به راه اندازی و استفاده از آن در محیط های بزرگ اقدام کرد. به دلیل داشتن بدنه بزرگ و جادار محصول باید در فضایی بزرگ و باز راه اندازی شود تا هم نصب آن به درستی انجام شود و هم استفاده کردن از آن مشکلی را برای استفاده کنندگان ایجاد نسازد. به دلیل وجود تور بسکتبال در داخل این محیط علاقه مندان می توانند به همراه دوستان خورد مسابقه بسکتبال را انجام دهند و یا به تمرین کردن این ورزش مهیج و حرفه ای بپردازند.

خرید ترامپولین ورزشی با تور بسکتبال

مقاومت ایجاد شده در بخش های مختلف ترامپولین سبب افزایش میزان کارایی آن می شود تا در نتیجه بتوان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد. مقاومت بخش پایه ها ستون محصول سبب می شود تا افراد با خیالی آسوده در داخل آن امنیت و آرامش را داشته باشند و بتوانند مدت زمان طولانی در داخل آن سپری کنند. بنابراین شما می توانید با خرید ترامپولین مد نظر بیش ترین میزان داشتن امکانات در محیط های شخصی و یا سالن های ورزشی را مهیا سازید و از داشتن آن لذت ببرید. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند آن را از نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

نوعخانگی
 طول و عرض 460 سانتی متر
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...