ترامپولین مسافرتی حفاظ دار

Trampoline 016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین مسافرتی حفاظ دار از سری محصولات پر استفاده و پر کاربرد است که به دلیل داشتن امکانات کامل و سازگاری بالا برای استفاده افراد مد نظر قرار می گیرد. به این ترتیب جزو محصولات پر فروش می باشد که استفاده از آن مورد علاقه عده زیادی می باشد. بدنه تشکیل شده از بخش جامپینگ که پرش به راحتی بر روی آن انجام می شود و به وسیله فنر های بزرگ و مقاوم به بخش کناری بدنه متصل شده است. این فنر ها قابلیت های مختلف دارد که از جمله آن می توان به ضد زنگ بودن اشاره کرد. فنر ها در گذر زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد و در نتیجه دوام آن ثابت می باشد.

خرید ترامپولین مسافرتی حفاظ دار

بنابراین می توان نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد و خرید آن را نیز در نظر داشت. این محصول شامل حفاظ توری شده است که به نوبه خود دارای مزیت های متعدد می باشد. در داخل ترامپولین مد نظر ایمنی برقرار است و احساس خوشایندگی شامل استفاده کنندگان می شود. پایه ها و ستون تشکیل دهنده محصول از کیفیت بالا برخوردار است و جنس آن از آلومینیوم ضد زنگ می باشد. چنانچه محصول را در محیط بیرون و باز مورد استفاده قرار می دهید می توانید با خیالی آسوده به استفاده کردن از آن در شرایط مرطوب بپردازید. این محصول را می توان با مزیت های متعدد گفته شده از فروشگاه محصولات اینتکس سفارش دهید.

نوعخانگی
 طول و عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی استر
 جنس پایه ها آلمینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...