ترامپولین قطر 1 متری دارای دستگیره

Trampoline 037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین قطر 1 متری دارای دستگیره یکی از جذاب ترین محصولات ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این محصول ایده آل برای استفاده درفضاهای کوچک و محدود طراحی شده است و به راحتی می توانید آن را در داخل منزل استفاده نمایید. به این ترتیب در داخل منزل می توانید لحظاتی شاد و پر از هیجان را تجربه کنید. قطر یک متری این ترامپولین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی آن را در منزل قرار دهید.

ترامپولین یک متری دستگیره دار

این محصول برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و قادر است وزنی برابر با 100 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول دارای دستگیره نیز می باشد که با استفاده از آن می توان قدرت پرش را تنظیم کرده و از پرتاب شدن زیاد جلوگیری کرد. این محصول دارای کفی پلی پروپیلن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب داشته و در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام خوبی از خود نشان می دهد. به دلیل استحکام خوب و بالای این محصول، در برابر نور خورشید نیز قابل استفاده می باشد و می توان آن را به راحتی در فضاهایی مانند حیاط منزل و ویلا قرار داد. پایه های این ترامپولین نیز به صورت گالوانیزه و با پوشش بوده که در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد و به راحتی می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. 

برای خرید ترامپولین قطر 1 متری دارای دستگیره با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کرده و محصول فوق را درب منزل دریافت کنید. جهت خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع دستگیره 120 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
تعداد فنرها 34 عدد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...