ترامپولین قابل مونتاژ قطر 1.5 متری دارای حفاظ

Trampoline 038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین قابل مونتاژ قطر 1.5 متری دارای حفاظ یکی دیگر از محصولات جدید ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که به راحتی قابل خریداری می باشد. این ترامپولین 1.5 متری دارای حفاظ بوده و ایمنی کاملی را در زمان بازی و ورزش برای شما تأمین می کند. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کنید و لحظات شادی را داشته باشید.

این محصول قطری برابر با 150 سانتی متر دارد که فضایی مناسب را برای استفاده کودکان و نوجوانان در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول برای استفاده کودکان و نوجوانان مناسب بوده و محیطی مفرح و شاد را برای آن ها فراهم خواهد کرد. کفی این ترامپولین از بهترین نوع پلی پروپیلن بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد و دارای انعطاف خوبی است. به این ترتیب می توان به راحتی از آن استفاده کرد و طول عمر زیادی دارد. این محصول دارای وزنی برابر با 18 کیلوگرم می باشد و دو تا دور محصول کفی توسط فنر به بدنه متصل شده است. لازم به ذکر است با توجه به وزن فرد استفاده کننده، می توان با اضافه و یا کم کردن فنر های محصول، قدرت کشسانی و انعطاف صفحه ترامپولین را تغییر داد. پایه های این محصول استحکام بالایی داشته و در برابر آسیب هایی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی دارد و دارای پوشش مناسبی می باشد.

برای خرید ترامپولین قابل مونتاژ قطر 1.5 متری دارای حفاظ با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید این محصول کنید. برای خرید حضوری با شماره های ما در تماس باشید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
تحمل وزن تا 55 کیلوگرم
دارای سه پایه یو شکل
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...