ترامپولین فنری قطر 1.2 متری با روکش محافظ فنر

Trampoline 039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین فنری قطر 1.2 متری با روکش محافظ فنر محصولی جذاب و ویژه است که برای استفاده در فضاهای کوچک مانند محیط منزل و آپارتمان مناسب بوده و قابلیت استفاده در مهدهای کودک را نیز دارد. این محصول جذاب و ویژه برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب بوده و می توان از آن هم در فضاهای محدود مانند منزل و آپارتمان استفاده کرد و هم آن را در محیط های باز مانند حیاط منزل و ویلا قرار داد. 

ترامپولین فنری 1.2 متری

این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی بوده که قرار گیری آن را در فضاهای باز و در برابر نور خورشید امکان پذیر می کند. ترامپولین فوق دارای قطری برابر با 120 سانتی متر می باشد که برای استفاده کودکان و نوجوانان مناسب است. دور تا دور این ترامپولین فنر هایی وجود دارد که صفحه محصول توسط این فنرها به بدنه ترامپولین متصل شده است. صفحه این ترامپولین از بهترین نوع پلی پروپیلن تهیه شده است که مقاومت زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این صفحه در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام خوبی داشته و می توان به راحتی از آن تا سال ها استفاده کرد. پایه های این محصول نیز مقاومت خوبی داشته و به صورت گالوانیزه و با پوشش استاندارد می باشد. به این ترتیب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشده و استحکام بالایی دارد. دور تا دور این ترامپولین نیز یک لایه محافظ بر روی فنر ها وجود دارد تا در زمان استفاده با بدن کودکان برخورد نکرده و موجب آسیب نشود.

برای خرید ترامپولین فنری قطر 1.2 متری با روکش محافظ فنر با مراجعه به سایت اینتکس ایران محصول را سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. هم چنین با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانید خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...