ترامپولین فنری با تور محافظ قطر 1.2

Trampoline 031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین فنری با تور محافظ قطر 1.2 یکی دیگر از بهترین مدل های ترامپولین موجود در سایت اینتکس ایران است که با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. بی شک کودکان در فضاهای کوچک آپارتمانی خسته شده و نیازمند ایجاد فضایی مفرح برای بازی هستند. این ترامپولین با برخورداری از ویژگی های ایده آل، برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است و به شما امکان ایجاد محیطی شاد و جذاب را می دهد.

در فضاهای کوچک، نیاز به تجهیزات بازی مدرن تر بیش تر حس می شود. ترامپولین یکی از لوازمی است که امکان بازی های پر از هیجان را برای کودک فراهم می کند. این محصول با برخورداری از قطر 1.2 متری، به شما این امکان را می دهد تا در فضایی مانند اتاق کودک، امکان بازی هیجان انگیز را برای او فراهم کنید. این محصول با دارا بودن ابعاد کوچک، به راحتی قابل استفاده است. این ترامپولین استاندارد و جذاب، برای استفاده کودکان طراحی شده است و دارای یک توری محافظ در دور تا دور محصول می باشد تا ایمنی کودک در زمان بازی حفظ شده و از پرتاب شدن او به بیرون از ترامپولین جلوگیری شود. پایه های این محصول نیز به صورت فلزی طراحی شده اند و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند. هم چنین این پایه ها در برابر شکستگی نیز مقاومت زیادی دارند و دارای وزن سبکی می باشند. این محصول را می توانید به راحتی حمل کرده و جابه جا کنید. زیرا وزن کم آن امکان حمل آسان را به شما می دهد. 

برای خرید ترامپولین فنری با تور محافظ قطر 1.2 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
جنس توری محافظ پلی پروپیلن
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
وزن 18 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...