ترامپولین فضای باز قطر 3 متری

Trampoline 048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز قطر 3 متری محصولی جذاب و بی نظیر است که بی شک برای ویلاهای بزرگ و باغ ها مناسب بوده و با استفاده از آن لحظات شاد و بی نظیری در ویلای خود خواهید داشت. این ترامپولین جزو بزرگترین نمونه ها بوده و با قرار گیری در داخل باغ و ویلا، محیطی پر از هیجان را ایجاد می کند و جایگزین مناسبی برای تاب و سایر تفریحات در باغ و ویلا می باشد.

ترامپولین سه متری فضای باز

این محصول از صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن برخوردار است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب بوده و به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. این صفحه برخلاف دیگر نمونه های موجود در بازار در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت خوبی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد. به راحتی می توان آن را در فضای باز قرار داد بدون اینکه نگران تغییر رنگ و پوسیدگی صفحه باشید. اسکلت ترامپولین نیز از جنس آلیاژ آهن بسیار مقاومی ساخته شده است که در برابر شکستگی استحکام خوبی دارد. این محصول دارای آبکاری الکترواستاتیک می باشد که به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن مقاوم است. این محصول دارای سه پایه یو شکل است که به خوبی بر روی زمین قرار گرفته و ترامپولین را به صورت مستحکم بر روی زمین نگه می دارند. 

ترامپولین فضای باز قطر 3 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت اینتکس ایران قابل خریداری است. با سفارش این محصول در اسرع وقت ترامپولین را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع پایه 80 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 45 کیلوگرم
تحمل وزن 150 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...