ترامپولین فضای باز قطر 2.5 متری

Trampoline 044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز قطر 2.5 متری یکی دیگر از بهترین نمونه های ترامپولین ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که برای استفاده در باغ و ویلا مناسب بوده و هم چنین برای مهد های کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ترامپولین به دلیل دارا بودن شرایط استفاده در فضاهای باز، محیطی جذاب و ایمن برای بازی در باغ و ویلا را فراهم خواهد کرد. 

ترامپولین فضای باز 2.5 متری

یکی از بهترین ویژگی های این ترامپولین داشتن سقف است که موجب می شود تا در زمان بازی در فضای باز، از تابش نور مستقیم خورشید جلوگیری شود. دور تا دور این ترامپولین دارای توری محافظ است که ایمنی بیش تری را خصوصا برای کودکان فراهم می کند و در صورت پرش نادرست، از پرتاب شدن کودک به بیرون جلوگیری خواهد  کرد. این محصول دارای وزنی در حدود 70 کیلوگرم است و دارای تحمل وزن بالایی می باشد و همین امر موجب شده تا برای استفاده گروه های سنی مختلف مناسب باشد. این محصول دارای پایه هایی مقاوم و مستحکم است که طول عمر بالایی دارند. این پایه ها به صورت گالوانیزه بوده و در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم می باشند. این محصول به راحتی و در زمانی کوتاه نصب شده و در صورت نیاز هم می توانید آن را جمع کرده و به فضای جدیدی منتقل کنید. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از سه عدد پایه یو شکل است.

برای خرید ترامپولین فضای باز قطر 2.5 متری با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید به راحتی این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس ایران دریافت کرده و تهیه نمایید. 

نوعمناسب باغ و ویلا
 طول و عرض 250 سانتی متر
 وزن ترامپولین 70 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
دارای سه پایه یو شکل
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...