ترامپولین فضای باز با قطر 4.2 متری

Trampoline 049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز با قطر 4.2 متری یکی از محصولات موجود در سایت اینتکس ایران است که با ویژگی های ایده آل برای استفاده در فضاهای باز مناسب بوده و با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. این ترامپولین با برخورداری از ابعاد بزرگ با قطر 4.2 متر، برای استفاده در باغ و ویلا طراحی شده است و دارای مشخصاتی منحصر به فرد می باشد.

ترامپولین فضای باز 4.2 متری

این محصول دارای پایه هایی مقاوم و با استحکام بالا است که به دلیل وجود آبکاری مناسب، در برابر آسیب و خوردگی مقاومت خوبی داشته و با قرار گیری در محیط های باز، دچار آسیب نمی شود. پایه های این محصول تعداد چهار عدد بوده که به صورت یو شکل طراحی شده است. ارتفاع پایه های ترامپولین 80 سانتی متر از سطح زمین می باشد. این ترامپولین جذاب و بی نظیر دارای یک صفحه پرش بزرگ از جنس پلی پروپیلن بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی دارد و به خوبی در فضاهای باز قابل استفاده است. این صفحه پرش انعطاف خوبی نیز داشته و طول عمر زیادی دارد. دور تا دور صفحه پرش نیز با فنرهای مقاومی به اسکلت ترامپولین متصل شده است. تحمل وزن این محصول برابر با 150 کیلوگرم است. برای محافظت بیش تر و جلوگیری از پرت شدن کودکان، دور تا دور این ترامپولین دارای یک توری محافظ می باشد که به خوبی تمامی بخش را پوشش داده و توسط یک زیپ باز و بسته می شود. 

برای خرید ترامپولین فضای باز با قطر 4.2 متری با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. محصول فوق بهترین گزینه برای ایجاد یک فضای هیجان انگیز و مفرح در باغ و ویلا محسوب می شود.

نوعخانگی
 طول و عرض 420 سانتی متر
 ارتفاع پایه 80 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
قابلیت استفاده در فضاهای باز
 قابلیت استفاده در مهد کودک
تحمل وزن 150 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...