ترامپولین فضای باز آبی یا نارنجی با قطر 2.5 متر

Trampoline 046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز آبی یا نارنجی با قطر 2.5 متر یکی از بهترین انواع ترامپولین می باشد که دارای ویژگی های حرفه ای بوده و برای استفاده در محیط های باز طراحی شده است. این ترامپولین بهترین گزینه برای قرار دادن در فضاهای باز باغ و ویلا می باشد و برای استفاده در مهد کودک نیز توصیه می شود. با استفاده از این محصول جذاب و منحصر به فرد لحظات شاد و بی نظیری را افراد تجربه خواهند کرد و از هیجان لذت خواهند برد. این محصول ویژه در ورزش هایی مانند پیلاتس نیز کاربرد داشته و جهت تناسب اندام استفاده می شود.

ترامپولین باغی 2.5 متری

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای یک صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن می باشد. این نوع از صفحه به سادگی دچار آسیب نشده و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. این صفحه در برابر ساییدگی نیز استحکام بالایی دارد. از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم در برابر زنگ زدگی و شکست است. اسکلت این ترامپولین از نوعی آلیاژ با آبکاری مقاوم ساخته شده است که موجب می شود تا علاوه بر برخورداری از استحکام بسیار بالا، در برابر زنگ زدگی نیز مقاومت خوبی داشته باشد. پایه های این ترامپولین به صورت یو شکل بوده و دارای سه پایه می باشد. این محصول قادر است وزنی برابر با 120 کیلوگرم را تحمل کند و به این ترتیب برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد.

برای خرید ترامپولین فضای باز آبی یا نارنجی با قطر 2.5 متر با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری اقدام به تهیه این محصول نمایید.

نوعاستفاده در فضای باز
 طول و عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 45 کیلوگرم
تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
قابلیت نصب سقف محافظ
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...