ترامپولین شش ضلعی صورتی

Trampoline 023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,450,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین شش ضلعی صورتی از سری محصولات پر استفاده توسط کودکان است که از رنگ فانتزی برخوردار می باشد. این رنگبندی متناسب با سلیقه کودکان دختر است و آن ها را به خود جذب می کند. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محیطی جادار و منحصر به فرد را ایجاد نمود. ترامپولین شش ضلعی صورتی برای استفاده گروهی از کودکان ساخته شده است و به این دلیل دارای سازگاری های زیادی می باشد. ابعاد آن به گونه ای است که یک کودک در داخل آن جای می گیرد و به شوق و اشتیاق در زمان پرش می پردازند.

خرید ترامپولین شش ضلعی صورتی

به همین خاطر است که محصول مورد نظر بسیار پر فروش و منحصر به فرد است و علاقه مندان نسبت به داشتن آن زیاد می باشند. ترامپولین به راحتی نصب و راه اندازی می شود و به همان میزان نیز جمع آوری  خواهد شد. در نتیجه امکان استفاده از این محصول در موقعیت های مختلف مهیا است و می توان از داشتن آن استفاده کرد. بدنه از نظر ظاهر نیز در عین جذابیت می باشد و خاص ترین بدنه با ساختار شش ضلعی را به دست آورده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و کودکان را تحت تاثیر قرار داد. جهت خرید ترامپولین شش ضلعی صورتی تنها می توان به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه کرد تا محصول را با کیفیت بالا سفارش داد.

نوعخانگی
 طول و عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 87 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...