ترامپولین خانگی قطر 1.5 متری

Trampoline 036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی قطر 1.5 متری یکی دیگر از جدیدترین محصولات موجود در سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت د ر این سایت به فروش می رسد. این ترامپولین برای مصارف خانگی تولید شده است و برای استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب می باشد. محصول فوق دارای طراحی حرفه ای بوده و توسط فنر هایی که دور تا دور صفحه ترامپولین تعبیه شده است، می توان به راحتی انعطاف آن را با توجه به سبکی و سنگینی فرد استفاده کننده، تغییر داد.

ترامپولین خانگی 1.5 متری

کیفیت این محصول از نوع درجه یک می باشد و برای استفاده در فضاهای داخلی منزل نیز مناسب است. هم چنین این ترامپولین را می توانید به راحتی در حیاط منزل و ویلا قرار دهید و در فضای باز نیز از بازی بر روی آن لذت ببرید. جنس صفحه این ترامپولین از بهترین نوع پلی پروپیلن تهیه شده است که مقاومت بسیار زیادی در برابر پارگی و ساییدگی دارد. هم چنین در برابر نور خورشید نیز مقاومت بالایی داشته و به راحتی می توان آن را در فضای باز به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد بدون اینکه دچار پوسیدگی شود. این محصول دارای پایه هایی مقاوم و با استحکام بالا است که به صورت گالوانیزه بوده و در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی دارد. به این ترتیب تا سال ها قابل استفاده می باشد و طول عمر بالایی دارد.

برای خرید ترامپولین خانگی قطر 1.5 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و به صورت حضوری ترامپولین را تهیه کنید. برای خرید با ما تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 تعداد فنر54 عدد
 جنس قسمت جامپینگ پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 انعطاف قابل تنظیم
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
وزن محصول 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...