ترامپولین حفاظ دار بزرگ

Trampoline 029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار بزرگ از بدنه ای جادار تشکیل شده است که به این صورت بتوان در داخل آن افراد زیادی را جای داد. این محصول دارای ساختاری منحصر به فرد و مجهز است و از امکانات بسیار بیش تری از سایر محصولات برخوردار است. بنابراین علاقه مندان به داشتن ورزش جامپینگ می توانند ترامپولین را خریداری کنند و از داشتن آن بهره مند شوند. این محصول موقعیت مناسبی دارد که هم در منزل و هم در محیط های بیرون کارایی دارد و به راحتی راه اندازی می شود.

خرید ترامپولین حفاظ دار بزرگ

حفاظ موجود به دور این محصول سبب ایجاد ایمنی زیاد برای استفاده افراد مختلف می شود. به این ترتیب علاقه مندان به همراه دوستان خود قادر به داشتن انواع تفریحات مهیج می باشند و می توانند در محیطی امن و با آرامش این تفریحات را انجام دهند. وجود حفاظ توری از چند جهت حائز اهمیت است. مهم ترین مزیتی که در این محصول وجود دارد به خاطر امکان استفاده کودکان می باشد که حصاری ایمن آن ها را احاطه می کند و مانع از افتادن به بیرون می شود. همچنین به دلیل توری بودن دیواره گردش هوا در بدنه ایجاد می شود تا افراد بتوانند با خیالی آسوده مدت زمان زیادی را به بازی و سرگرمی مشغول شوند. ترامپولین حفاظ دار یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که امروزه افراد به آن تمایل دارند و خرید آن را انجام می دهند. برای خرید بهترین نوع این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 300 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلزی
 سنین مورد استفاده کودک و بزرگسال
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
 مناسب ورزش و تفریح در منزل
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...