ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره

Trampoline 007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,990,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره مانند بسیاری از وسایل بازی که سبب تخلیه انرژی کودکان می شود می تواند لذت داشتن تفریحات مهیج و مورد علاقه آن ها را ایجاد سازد. به این ترتیب تمایل به استفاده از این محصول به مراتب بیش تر از سایر وسایل بازی است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. محصول مورد نظر از بدنه ای ساده تشکیل شده است که جنس با کیفیت و با دوامی دارد. در نتیجه می توان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد. بدنه فلزی بوده است و از پایه های مقاوم تشکیل شده است. همچنین بخشی برای پرش و جامپینگ ایجاد شده است که ساختار گرد دارد و از جنس پلی پرو پیلن می باشد. بنابراین دارای خاصیت کشش بسیار زیادی است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

 این محصول بی نظیر از سری محصولات با کیفیتی است که سازگاری زیادی با پوست کودکان دارد. بخش بدنه از جنس ضد حساسیت می باشد تا در صورت استفاده طولانی مدت کودکان را دچار آسیب نسازد و قادر به استفاده با خیالی آسوده باشد. قابلیت کشسانی که در این بخش از محصول ایجاد شده است دچار پارگی نمی شود و دارای دوام بالا در مقابل پرش های محکم می باشد. به همین خاطراست که استفاده از آن رایج می باشد و می توان به آن اقدام کرد. جهت خرید ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 99 تا 119 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...