ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار

Trampoline 005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار محصولی پر کاربرد و پر استفاده است که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین محلی که این محصول در آن استفاده می شود سالن های ورزشی بوده است که افراد در آن نیاز به انجام ورزش های پرشی دارند. همچنین این وسیله کاربردی امکان چربی سوزی زیاد را مهیا می کند تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده تایم زیادی را به وسیله آن گذراند. ترامپولین جامپینگ ورزشی از سری محصولات با کیفیت برای داشتن انواع ورزش های مهیج است و قادر به تخلیه انرژی افراد می شود. از این رو اغلب افراد تمایل به داشتن آن دارند و به وسیله آن بهترین اوقات را سپری می کنند. ترامپولین مد نظر دارای بخشی از جنس پی وی سی است که قابلیت کشسانی زیادی دارد.

ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار بر روی این قسمت افراد پرش و جامپینگ را انجام می دهند و می توانند بهترین اوقات را به دست آورند. بخش مورد نظر از مقاومت زیادی برخوردار است تا در نتیجه بتوان در موقعیت های مختلف و در طی مدت زمان طولانی پرش را بر روی آن انجام داد و بدنه را دچار آسیب نیز نکرد. تحمل وزن این بخش 100 کیلوگرم است. بنابراین برای افرادی در این وزن مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین موقعیت را ایجاد خواهد ساخت. جهت خرید ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرد.

نوعخانگی
قطر  120 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
تحمل وزن100 کیلوگرم
 توری محافظ ندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...