ترامپولین جامپینگ ساده

Trampoline 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ ساده محصولی برای استفاده در تمامی مکان ها می باشد به طوری که می توان از داشتن آن لذت برد و استفاده کردن از آن را انجام داد. این محصول را می توان با داشتن بدنه ای ساده با خود به همراه داشت و در صورت نیاز به راه اندازی آن اقدام کرد. بدنه تشکیل شده از بخش گرد که اصلی ترین قسمت برای داشتن پرش و جامپینگ است و پایه های محکم که در زیر این بخش گرد قرار دارند. قسمت پرش و جامپینگ به وسیله فنر های بزرگ و فلزی به بخش کناری محصول متصل می شود و تشکیل ساختاری مستحکم را می دهد. بر روی بخش کناری که شامل فنر ها نیز می شود پوششی از جنس برزنت قرار گرفته است تا هم زیبایی ظاهری محصول برقرار شود و هم از بروز آسیب و خرابی در امان باشد. 

در نتیجه محصول طول عمر بالایی را به خود می گیرد و می تواند برای استفاده درطی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. سازگاری بدنه در خصوص استفاده در زمینه های ورزشی و تفریحی زیاد است و تحمل وزن بخش پرش و جامپینگ در برابر فشار وارد بر آن نیز زیاد می باشد. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول ارزان قیمت هستند که از خصوصیات منحصر به فرد نیز تشکیل شده باشد می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و خرید آن را نیز انجام دهند. به منظور خرید آسان ترامپولین جامپینگ ساده امکان سفارش دادن آن از طریق سایت اینتکس وجود دارد.

نوعخانگی
قطر  100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
تحمل وزن100 کیلوگرم
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...