ترامپولین تاشو قطر 1.5 متری

Trampoline 033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو قطر 1.5 متری محصولی جدید و بی نظیر است که برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است. یکی از قابلیت های بی نظیر این ترامپولین، تاشو بودن آن است که موجب می شود تا در زمان استفاده بتوانید محصول را باز کرده و پس از استفاده نیز جمع کنید و در فضایی کوچک جای دهید. به همین دلیل برای استفاده در منزل و خصوصا فضاهای آپارتمانی مناسب بوده و تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

ترامپولین تاشو 1.5 متری

به دلیل برخورداری از کیفیت ایده آل، این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. به همین دلیل تمامی اعضای خانواده می توانند از آن استفاده نمایند. کفی پرش این محصول از بهترین نوع پلی پروپیلن تولید شده است که با برخورداری از انعطاف زیاد و استحکام بالا در برابر پارگی، می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. این محصول وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. شما می توانید از این ترامپولین خانگی در داخل منزل و یا در حیاط و فضای باز استفاده کنید. این محصول دارای پایه هایی مقاوم و بی نظیر می باشد که از نوعی آلیاژ آهن تولید شده است و استحکام بالایی دارد. این پایه ها به صورت گالوانیزه بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی استحکام بالایی دارند. این محصول با برخورداری از کیفیت عالی و قیمت مناسب، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های کوچک است.

برای خرید ترامپولین تاشو قطر 1.5 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 تعداد پایه ها 8 عدد
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
وزن کل 13 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...