ترامپولین تاشو قطر 1 متری

Trampoline 034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,550,000 تومان

ترامپولین تاشو قطر 1 متری یکی دیگر از بهترین محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این ترامپولین جذاب با ابعادی مناسب و برخورداری از قطر یک متری، برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده و قابلیت تاشو بودن آن، یکی دیگر از ویژگی های مثبت محصول محسوب می شود. این ترامپولین را می توانید به راحتی در اتاق کودک قرار داده و پس از بازی نیز محصول را جمع کرده تا فضای کمی را اشغال کند.

ترامپولین تاشو 1 متری

این ترامپولین به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید، دارای طول عمر زیادی است و به سادگی دچار آسیب نمی شود. کفی این محصول از بهترین نوع پلی پروپیلن ساخته شده است که با برخورداری از انعطاف زیاد، دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی می باشد و برای استفاده در فضای باز نیز مناسب است. پایه های این محصول با برخورداری از وزن کم و استحکام بالا، دچار آسیب نشده و در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز مقاومت خوبی دارند. این پایه ها به صورت گالوانیزه بوده و با پوشش مخصوصی ساخته می شوند. این محصول تحمل وزن زیادی دارد و برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و دارای طول عمر بالایی است.

برای خرید ترامپولین تاشو قطر 1 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کنید و محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس ایران، محصول را به صورت حضوری تهیه کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...