ترامپولین با قطر 1.5 متری قابل مونتاژ

Trampoline 050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین با قطر 1.5 متری قابل مونتاژ محصولی جدید و منحصر به فرد از سایت اینتکس ایران است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. این ترامپولین جذاب و دوست داشتنی برای فضاهای کوچک مناسب بوده و دارای قطر 1.5 متری است که برای استفاده به فضای زیادی نیاز نخواهد داشت. مونتاژ و راه اندازی این ترامپولین بسیار آسان است که افراد به راحتی می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

ترامپولین با قطر 1.5 متری قابل مونتاژ

این ترامپولین دارای پایه های یو شکل بوده که مقاومت بسیار بالایی دارند. این پایه ها از فلز بسیار مقاوم به صورت گالوانیزه ساخته شده است که با استفاده مداوم دچار شکستگی نشده و استحکام بسیار بالایی دارد. این نوع از پایه ها به سادگی دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود و می توانید آن را به صورت طولانی مدت استفاده کنید. صفحه پرش این ترامپولین نیز از بهترین نوع پلی پروپیلن ساخته شده است که در برابر پوسیدگی مقاومت زیادی دارد. این محصول استحکام خوبی داشته و برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب است و می توان از آن در رستوان ها، خانه های بازی، مهدهای کودک، باغ و ویلا استفاده کرد. این محصول تحمل وزن خوبی داشته و کودکان بالاتر از سه سال به راحتی می توانند از پرش بر روی آن لذت ببرند و بزرگسالان نیز بر روی آن ورزش کنند.

برای خرید ترامپولین با قطر 1.5 متری قابل مونتاژ با قیمت ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران این محصول را به صورت حضوری دریافت نمایید. پیش از مراجعه تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع پایه 80 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
تحمل وزن 150 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...