ترامپولین با توری محافظ قطر 180 سانتی متر

Trampoline 045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین با توری محافظ قطر 180 سانتی متر محصولی جذاب و منحصر به فرد است که توسط سایت اینتکس ایران ارائه شده است. این ترامپولین برای استفاده در فضاهای باز مناسب می باشد و دارای یک توری محافظ است که ایمنی کودک را بر روی ترامپولین حفظ کرده و از پرت شدن او به بیرون جلوگیری می کند. این محصول با تحمل وزن بالا، برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد و کودکان بالاتر از سنین 3 سال نیز به راحتی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

ترامپولین 180 سانتی

یکی از برترین ویژگی های این ترامپولین برخورداری از صفحه پرش پلی پروپیلن است. برخلاف دیگر نمونه ها، این صفحه در برابر ساییدگی و پارگی استحکام بسیار بالایی دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. به همین دلیل دارای طول عمر زیادی می باشد و می توانید آن را به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. پایه های این ترامپولین به صورت یو شکل می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و دچار شکستگی نمی شود. هم چنین این پایه ها در برابر رطوبت نیز مقاومت خوبی داشته و دچار زنگ زدگی نخواهد شد. این محصول دارای استاندارد های بین المللی بوده و با محصولات خارجی رقابت می کند. به همین دلیل می توانید با صرف هزینه ای اندک، در داخل باغ و ویلا و یا مهد های کودک، محصولی منحصر به فرد و با کیفیت داشته باشید.

برای خرید ترامپولین با توری محافظ قطر 180 سانتی متر با ارزان ترین قیمت، به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

نوعاستفاده در فضای باز و مهد کودک ها
 طول و عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 18 کیلوگرم
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
دارای سه پایه یو شکل
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...