استخر پیش ساخته یک محصول استاندارد و کاربردی بوده که برای مواردی از جمله تفریحی و شنا ، استخر آموزشی ، استخر پروش ماهی ، استخر ذخیره آب کشاورزی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان انتخاب و خرید استخر پیش ساخته برای فضای باز و یا سرپوشیده ابتدا نیاز بوده با ساختار کلی این نوع محصولات آشنا شده و از سوی دیگر نیاز و بودجه خود را در نظر گرفته تا بتوانید در میان تنوع بالایی که این گروه از محصولات داشته بهترین نمونه را خریداری کنید. 

در نظر داشته باشید مشهور ترین نمونه های استخر پیش ساخته در سطح جهان بی شک توسط برند های اینتکس و بست وی تولید شده که در سالهای اخیر اکثر تولیدات این برند ها مربوط به طراحی و تولید استخر پیش ساخته برزنتی بوده که به دلیل متریال بادوام و مقاومی که در پروسه طراحی و تولید آن این شرکت از آن استفاده کرده و همچنین با در نظر گرفتن ساختار پرتابل هزینه بسیار کمی که دارند توانسته در زمانی کوتاه در میان عموم مردم محبوب و شده و به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

استخر پیش ساخته اینتکس و یا حتی استخر پیش ساخته بست وی از ساختاری استاندارد با استحکام و طول عمر قابل قبولی برخوردار بوده و در برخی از نمونه محصولات شما شاهد همراه داشتن تجهیزات جانبی در داخل بسته بندی این محصولات خواهید بود. اما در برخی دیگر از نمونه ها شما صرفا استخر اصلی را خریداری کرده و در صورت نیاز برای خرید سایر تجهیزات جانبی نظیر پمپ تصفیه آب استخر اقدام خواهید کرد.

نمایندگی رسمی اینتکس و فروش استخر پیش ساخته | اینتکس ایران

در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا یک مطلب جامع در زمینه راهنمای خرید و انتخاب استخر پیش ساخته در اختیار شما قرار داده و شما را برای یافتن یک فروشگاه مطمئن جهت خرید استخر پیش ساخته همراهی کنیم. پس اگر شما برای موارد تفریحی و صنعتی و کشاورزی قصد خرید استخر پیش ساخته اصل را دارید توصیه می کنیم تا پایان این قسمت همراه با ما باقی بمانید.

استخر برزنتی پیش ساخته چیست؟

پیش از آن که بدانیم استخر پیش ساخته را از چه فروشگاهی می توانیم تهیه کنیم نیاز داریم تا در ابتدا با استخر پیش ساخته برزنتی که عمده تولیدات برند اینتکس و بست وی به شمار رفته آشنا شده و سپس با توجه به اطلاعات کسب شده به معرفی مرکز فروش استخر پیش ساخته بپردازیم. استخر پیش ساخته برزنتی از بدنه ای متشکل بر دو بخش کلی تشکیل شده که شامل سازه های آلومینیومی از نوع آلومینیوم گالوانیزه در کنار بدنه اصلی برزنتی سه لایه تولید شده که شما از طول عمر بالای آن کاملا آسوده خاطر باشید. زیرا بخش سازه های محصولات از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و به دلیل داشتن ساختار ضدزنگ می توانید بدون دغدغه و به راحتی در تمامی شرایط آب و هوایی و نقاط مختلف کشور از جمله استخر پیش ساخته در شمال و استخر پیش ساخته در اهواز استفاده کرده و لذت ببرید.

نکته مهم بعدی برای اسودگی خاطر شما در زمینه طول عمر استخر پیش ساخته مربوط به بخش برزنتی و داخلی محصول می باشد. در نؤ داشته باشید شرکت های اینتکس و بست وی برای تولید استخر پیش ساخته به سراغ برزنت سه لایه رفته که شامل یک لایه برزنتی داخلی و یک لایه برزنت خارجی بوده که توسط یک لایه میانی از نوع الیاف ابریشم و شمعی به یکدیگر وصل شده اند. این نوع جنس بدنه ضخامت فوق العاده بالایی داشته و در اثر تغییراتی نظیر تماس با دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خوشید ، تغییرات شرایط آب و هوایی و یا حتی قرار داشتن در معرض بارش برف و باران دچار افت کیفیت نخواهد شد. توجه داشته باشید این میزان کیفیت بدنه موجب شده تا بتوانید از آب گرم نیز در داخل استخر پیش ساخته برزنتی تا میزان 40 درجه سانتی گراد بدون کمترین دغدغه استفاده کنید.استخر پیش ساخته برزنتی اینتکس | اینتکس ایران

استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی در سه نوع ساختار هندسی بدنه به شرح استخر پیش ساخته مستطیلی ، استخر پیش ساخته گرد و استخر پیش ساخته بیضی تولید شده و شما برای خرید هر نوع ساختار بدنه نیاز خواهید داشت تا میزان فضایی که در اختیار دارید به طور کامل اندازه گیری کنید. نکته اصلی در این بین برای یاد آوری و توجه شما وجود داشته که در زمان خرید به ارتفاع استخر پیش ساخته دقت کنید. بالاترین میزان ارتفاع بدنه استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی تنها 132 سانتی متر بوده که میزانی استاندارد به شمار رفته و ماکزیمم توانایی بدنه برزنتی برای مهار حجم بالای آب داخل مخزن محصولات به حساب می آید.

ارتفاعی بیش از این مقدار طبیعتا ایمنی استخر پیش ساخته را کاهش داده و موجب شکستن پایه های محصول و یا باعث بروز آسیب جدی به بدنه استخر پیش ساخته خواهد شد. پس در زمان خرید اگر فروشنده ای با عنوان استخر پیش ساخته اینتکس و یا بست وی قصد معرفی محصولی با ارتفاع بالاتر از 132 سانتی متر را داشته بی شک قصد فریب شما را دارد. در ادامه این مطلب برخی نمونه های تجهیزات جانبی استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را به شما معرفی کرده و سپس اطلاعات برخی نمونه های سایز کوچک استخر پیش ساخته را جهت استفاده در روف گاردن و یا حیاط و تراس کسب خواهید کرد.

تجهیزات جانبی استخرهای پیش ساخته

در این قسمت می توانید با برخی تجهیزات جانبی استاندارد که غالبا در داخل بسته بندی استخر های پیش ساخته سایز بزرگ اینتکس و بست وی موجود بوده آشنا شده تا کارایی این محصولات برای شما ملموس شده و از سوی دیگر اگر قصد خرید استخر پیش ساخته کوچک را دارید و نیاز با برخی از تجهیزات جانبی نمونه های استخر پیش ساخته را دارید می توانید به طور کامل با این محصولات آشنا شوید.

پمپ تصفیه آب استخر برزنتی پیش ساخته

تمامی استخر های آب از نمونه های بتنی و دائمی تا نمونه های برزنتی و پیش ساخته یک محفظه محدود بوده که آب در این بخش ساکن باقی مانده و شما برای تفریح به داخل این مخزن خواهید رفت. در نمونه های بتنی و داخل زمین شما از تاسیسات حرفه ای استفاده کرده که این بخش در استخر های پیش ساخته توسط پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته قابلیت اجرایی دارد.

شرکت اینتکس و بست وی پمپ های تصفیه اب را در دو نوع کلی پمپ تصفیه آب شنی و پمپ تصفیه آب فیلتری تولید کرده که نمونه شنی حرفه ای تر بوده و بر روی استخر های سایز بزرگ نظیر استخر پیش ساخته 5 متری موجود بوده و نمونه پمپ تصفیه آب فیلتری استخر پیش ساخته نیز برای مواردی با سایز بدنه کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید پمپ تصفیه شنی برای انجام کار خود نیاز به شن تصفیه و یا الیاف تصفیه داشته که در داخل مخزن محصول بریزید اما نمونه پمپ تصفیه فیلتری صرفا با یک فیلتر کاغذی متناسب با سایز بدنه خود محصول به کار خود ادامه خواهد داد.

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته | اینتکس ایران

زیرانداز استخرهای پیش ساخته

برای راه اندازی و استفاده از هر نوع محصول تفریحی نیاز به زیرسازی مناسب دارید. در مورد استخر پیش ساخته نیز بوده تا محصول را بر روی یک سطح مسطح با خاکی مقاوم راه اندازی کنید تا فشار بر روی سازه های محصول ما وارد ساخته نشود. بعد از این نوع زیرسازی جهت راحتی خود در هنگام استفاده از محصول و همچنین حفظ کیفیت کف محصول بوده که استفاده از زیرانداز استخر پیش ساخته ضروری به حساب می آید. پس بعد از زیرسازی مناسب ابتدا اقدام به پهن کردن زیرانداز مناسب کرده و سپس استخر پیش ساخته بر روی این زیرانداز راه اندازی می شود. برخی نمونه های استخر پیش ساخته سایز بزرگ دارای زیرانداز نیز بوده اما توصیه می کنیم برای تمامی سایز های استخر پیش ساخته حتما از کفپوش فومی و یا تاتامی استفاده کنید.

زیرانداز استخر پیش ساخته | اینتکس ایران

درپوش استخرهای پیش ساخته

یکی دیگر از تجهیزات جانبی مورد نیاز استخر پیش ساخته بدون شک درپوش آن بوده که در زمان هایی که استخر پیش ساخته را نیاز ندارید و قصد استفاده از آن را ندارید مورد استفاده قرار گرفته و به راحتی می توانید آن را بر روی محصول خود کشیده تا با جلوگیری از ورود گرد و خاک تمیزی آب داخل مخزن استخر را حفظ کرده و آب کاملا تمیز باقی بماند. در نظر داشته باید درپوش استخر پیش ساخته تنها در داخل بسته بندی برخی نمونه های سایز بزرگ موجود بوده و اگر شما قصد خرید برای استخر پیش ساخته کوچک را دارید می توانید به صورت مجزا به سبد خرید خود اضافه کنید.

درپوش استخر پیش ساخته | اینتکس ایران

نردبان استخرهای پیش ساخته

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی از دو مدل سایز بزرگ و سایز کوچک تشکیل می شود. منظور از استخر پیش ساخته سایز بزرگ غالبا محصولاتی بوده که ارتفاع بدنه آن ها یک متر و بیش از یک متر است. شرکت سازنده به منظور راحتی شما برای تردد به بخش داخلی استخر پیش ساخته به همراه این محصول نردبان دو طرفه استخری نیز در اختیار شما قرار داده تا بتوانید به سادگی رفت و آمد داشته و از محصول خود نهایت لذت را ببرید.

نردبان استخر پیش ساخته | اینتکس ایران

بهترین فروشگاه استخر برزنتی پیش ساخته

پس از کسب اطلاعات کافی در مورد استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی و انتخاب یک نمونه مناسب با توجه به خواسته و نیاز فرد ، شما نیاز دارید تا یک مرکز فروش تخصصی محصولات اینتکس و بست وی را در دسترس داشته تا با اعتماد به این فروشگاه بتوانید محصول خود را به راحتی خریداری نمایید. فروشگاه اینتکس ایران مرکز تخصصی فروش محصولات اینتکس و بست وی و نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و بادی در سراسر کشور بوده که می تواند نیاز و خواسته شما را به طور کامل برآورده سازد.

در نظر داشته باشید وب سایت و فروشگاه خرید حضوری با نام تجاری اینتکس در سراسر کشور به صورت فراوان قابل یافت بوده و قیمت های متنوعی ارائه داده اما نیاز بوده پیش از انتخاب فروشگاه چند نکته را به شما یادآوری کرده در نظر داشته باشید. فروشگاه اینتکس ایران تنها و اولین مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی از سراسر کشور بوده که در کنار نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه کسب و کارهای مجازی بوده و فعالیت ها و سیاست قیمت گذاری خود را با قوانین تجارت الکترونیک همسو کرده است. بدیهی بوده محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه نظیر استخر پیش ساخته کاملا اصل و اورجینال بوده و این فروشگاه هرگز محصولات فیک ایرانی را در اختیار عموم قرار نخواهد داد.

نمایندگی مرکزی استخر پیش ساخته اینتکس | اینتکس ایران

فروشگاه اینتکس ایران استخر پیش ساخته با تاریخ تولید قدیمی و جنس های انبار شده که با قیمت دلار کمتری خریداری شده را به قیمت محصولات جدید با تاریخ تولید جدید در اختیار شما قرار نداده و در زمینه فروش استخر پیش ساخته همواره محصولات جدید که طبیعتا کیفیت بالاتری دارند به بازار عرضه کرده است. نکته مهم بعدی در زمینه فروشگاه های اینترنتی که اینتکس ایران نیز همواره به آن پایبند بوده قیمت های به روز رسانی شده با انگیزه افزایش اعتماد مشتری می باشد.

در واقع این فروشگاه تا زمان به اتمام رسیدن محصولات موجود در انبار هرگز اقدام به افزایش قیمت نداشته و تنها در زمانی این عمل را انجام داده و محصولات و بار جدید برای فروشگاه تامین گردد. همچنین تمامی قیمت های درج شده داخل این وب سایت فروشگاهی کاملا صحیح بوده و شما می توانید بدون نگرانی برای خرید از درگاه امن بانک پارسیان که بر روی وب سایت فروشگاه قرار داشته استفاده کنید. جهت خرید حضوری و دریافت مشاوره نیز می توانید به صورت حضوری به آدرس فروشگاه که خارج از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد بوده، مراجعه نمایید.

تهران - جنت آباد شمالی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف

فروش استخر پیش ساخته اصل اینتکس | اینتکس ایران

خدمات پس از فروش استخر برزنتی پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی به صورت پلمپ در اختیار شما قرار گرفته ، زیرا نباید فراموش کرد که استخر های پیش ساخته این دو کمپانی از باکس بسته بندی استاندارد با ابعادی مشابه با باکس یخچال برخوردار بوده و تمامی قطعات داخلی آن ها نیز از پلمپ مجزا برخوردار است. فروشگاه اینتکس ایران با دارا بودن یک تیم مجرب از تخصصین در زمینه حمل و راه اندازی اصولی استخر های پیش ساخته همراه شما خواهد بود.

در نظر داشته باشید این محصولات بسته بندی مناسبی داشته و به دلیل داشتن یک دفترچه راهنمای کامل به صورت تصویری نیز شیوه راه اندازی محصولات را شرح داده است. اما برخی از مشتریان عزیز امکان حمل و جا به جایی این گروه از محصولات را نداشته و یا استخر پیش ساخته را برای مصرف در شهر های دیگر نظیر استخر پیش ساخته در لاهیجان ، استخر پیش ساخته در شیراز ، استخر پیش ساخته در اصفهان ، استخر پیش ساخته در بابل ، استخر پیش ساخته در انزلی و مواردی از این دست خریداری می کنند.

در صورت نیاز این افراد می توانند از تیم حمل و نصب اینتکس ایران استفاده کرده که متخصصین ما با توجه به تعهد اخلاقی که به مشتریان داریم می توانند محصول را با خودروی مناسب و در بازه زمانی کوتاه به شهر مقصد منتقل کرده و به سادگی و بدون بروز هیچ گونه آسیبی به بدنه محصول آن را برای شما راه اندازی کنند.