استخر طلقی کودک قطر 183 اینتکس intex 56452

intex 56452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

استخر طلقی اینتکس قطر 183 را باید یک استخر ضخیم و با کیفیت در نظر گرفت که دیگر با در اختیار داشتن این محصول نباید نگران خالی شدن باد و یا راحت سوراخ شدن بدنه استخر باشید. این محصول دارای قطر 183 سانتی متر بوده و بدون نیاز به پمپ باد و در راحت ترین حالت ممکن راه اندازی می شود. هم چنین این استخر مناسب برای استفاده در هر فضا و مکانی بوده و تنها قابلیت استفاده به عنوان استخر آبی را داراست.


استخر طلقی کودک قطر 183 اینتکس intex 56452 هم یکی دیگر از سری استخرهایی است که با پلاستیک طلقی منعطف طراحی و تولید شده و کیفیت بسیار بالایی را هم از خود به جای گذاشته است. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول همان طور که از ظاهرش هم پیداست یک بسته بندی کوچک دارد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را باز کرده و راه اندازی نمایید. در واقع برای راه اندازی و استفاده از این استخر دیگر نیاز به تهیه پمپ باد و یا هیچ وسیله دیگری نخواهید داشت و همین امر نیز از دیگر ویژگی های جذاب این محصول به شمار می رود. باید عنوان کنیم که به ساده ترین شکل ممکن امکان باز کردن بدنه اصلی این محصول و سپس راه اندازی و شکل دادن آن وجود دارد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ضخامت بالای این بدنه است که سبب شده تا امکان آسیب دیدن آن در برابر ضربه های احتمالی بسیار کم شود و همین امر هم نقطه قوت این استخر به شمار می رود.

استخر طلقی کودک قطر 183 اینتکس intex 56452

از نظر ظاهری نیز شما می توانید مشاهده کنید که استخر طلقی کودک قطر 183 اینتکس intex 56452 دارای طرح انواع ماهی ها و حیوانات دریایی می باشد که در کنار آن ها گیاهان دریایی نیز دیده شده و به کار گیری رنگ های شاد و جذاب در این طراحی هم از نکات قابل توجه این استخر طلقی به شمار می رود. این محصول در یک بسته بندی سبک وزن با وزن 2 کیلو گرم ارائه شده است که همین امر نیز باعث شده تا به بهترین شکل ممکن امکان حمل و جا به جایی این محصول برای شما فراهم باشد. این محصول باکیفیت و زیبا را می توانید هم اکنون با کمترین و ارزان ترین قیمت ممکن از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران تهیه کرده و در اسرع وقت در سراسر کشور محصول را درب منزل دریافت کنید.

خرید استخر طلقی کودک قطر 183 اینتکس مدل intex 56452

نوعتفریحی
ظرفیت 958 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رویه طلقی نشکن
جنس بخش کناری طلقی نشکن
جنس کف PVC 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بدنه شفاف
 دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...