استخر طلقی کودک قطر 183

intex 58458

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

اگر شما هم به دنبال خرید یک استخر باکیفیت و مهیج برای کودک خود می گردید ، استخر طلقی کودک قطر 183 می تواند یک پیشنهاد خاص و جذاب برای شما به شمار رود. در واقع این محصول بر خلاف محصولات بادی به گونه ای طراحی شده است که شما دیگر نیاز به پمپ باد برای راه اندازی آن نخواهید داشت. در واقع بخش اصلی بدنه این محصول همان طور که در داخل جدول مشخصات این محصول هم درج شده است ، از نوع پلاستیک طلقی منعطف طراحی و تولید شده است که باعث شده تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به پمپ آن را راه اندازی کنید. جهت راه اندازی و استفاده از این محصول شما نیاز دارید تا آن را از داخل باکس خارج کرده و سپس با باز کردن بخش های مختلف این محصول و قرار دادن آن بر روی زمین ، در سریع ترین زمان ممکن محصول را شکل دهید.

خرید استخر طلقی کودک قطر 183

هم چنین پس از انجام این کار شما نیاز خواهید داشت که داخل استخر طلقی کودک قطر 183 را از آب پر کنید تا محصول شکل و شمایل کاملی به خود بگیرد. کیفیت بالای ساخت این محصول در کنار قطر بزرگ و ارتفاع مناسبی که دارد باعث شده تا این استخر جزو محبوب ترین مدل های استخر تولید شده توسط شرکت اینتکس به شمار رود. هم چنین باکس اصلی این محصول نیز بسیار کوچک می باشد و همین ویژگی سبب شده تا حمل و نقل این محصول هم برای هر فردی ساده و آسان شود. در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما نیز قرار دارد که آموزش های لازم را می توانید به صورت کامل و جامع داخل آن مشاهده بفرمایید. با توجه به تمامی این نکات ، امکان خرید و ثبت سفارش این استخر طلقی از سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

قیمت استخر طلقی کودک اینتکس

نوعخانگی
ظرفیت 958 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2.3 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای طراحی بسیار زیبا در بدنه
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...