استخر توپ بادی کودک دزدان دریایی intex 48663

intex 48663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان

استخر توپ بادی کودک دزدان دریایی intex 48663 هم محصولی خلاقانه و مهیج به شمار می رود که یکی از تولیدات خاص شرکت اینتکس به شمار رفته و قطعا برای کودکان هم می تواند یک گزینه ایده آل و مناسب باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است دارای ساختاری شبیه به یک کشتی دزدان دریایی می باشد که با رنگ زرد تولید شده و استفاده از رنگ های قرمز و مشکی در کنار طراحی دقیق لوگو دزدان دریایی باعث شده تا این محصول بیش از پیش خاص و مهیج باشد. در کنار این نکات شما می توانید مشاهده کنید که این استخر جزو محصولاتی است که بیشتر از آن به عنوان یک استخر توپ در داخل منزل استفاده می شود.

استخر توپ بادی کودک دزدان دریایی intex 48663

در واقع استخر توپ بادی کودک دزدان دریایی intex 48663 در کنار خود دارای چندین توپ بادی هم می باشد که باعث شده تا با توجه به طراحی صورت گرفته در این محصول کودکان بتوانند به بهترین شکل ممکن از این استخر توپ در هر فضا و مکانی استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث وجود اسباب بازی های بادی دیگر در کنار این محصول است که این موارد سبب شده تا این محصول بیش از پیش دارای هیجان باشد. وجود یک سبد بسکتبال نیز بر روی این کالا هم از دیگر ویژگی های جذاب طراحی این محصول به شمار می رود. حال با توجه به این توضیحات و با مشاهده خصوصیات مهم طراحی این محصول ، امکان خرید و ثبت سفارش این استخر توپ بادی از سایت نمایندگی اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر توپ بادی کودک دزدان دریایی مدل intex 48663

 نوع خانگی
 طول 182 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سبد بسکتبال بادی
 دارای توپ بازی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...