استخر توپ بادی طرح باربی bestway 93207

bestway 93207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

استخر توپ بادی طرح باربی bestway 93207 یک محصول مهیج و خاص است که قطعا با توجه به طرح و نقشی که دارد باعث شده تا مشتریان با خیالی راحت بتوانند دست به انتخاب آن برای فرزندان کوچک خود بزنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی همان طور که در تصاویر آن قابل مشاهده است طرحی شبیه به یک ماشین را داراست که قطعا پس از راه اندازی و قرار دادن آن در داخل منزل و یا اتاق خواب کودک ، باعث خواهد شد که یک محیط ایده آل را برای فرزند خود خلق کرده و لحظات مهیجی را برای او فراهم کنید. نکته مهمی که باید در ارتباط با این محصول اشاره کنیم بحث رنگ صورتی و همین طور طرح باربی موجود بر روی این محصول می باشد که باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید این محصول خصوصا برای فرزندان دختر خود بزنید.

استخر توپ بادی طرح باربی bestway 93207 | اینتکس ایران

در کنار استخر توپ بادی طرح باربی bestway 93207 شما می توانید چندین توپ بادی را هم مشاهده کنید که قطعا باعث می شود تا فضای داخلی این محصول به وسیله همین توپ های بادی پر شود. البته این مزیت در اختیار شما قرار دارد که تعداد توپ های داخل این محصول را هم بیشتر کنید. هم چنین امکان استفاده از این محصول به عنوان استخر آبی هم فراهم می باشد اما عمدتا به دلیل ظاهر زیبا و نوع طراحی این محصول از آن به عنوان یک استخر توپ بادی استفاده می شود. جنس بدنه ضخیم در کنار راه اندازی ساده و آسان این محصول همگی از مهم ترین خصوصیات این کالا به شمار می رود. با توجه به این موارد امکان خرید و ثبت سفارش این استخر توپ بادی کودک از سایت فروشگاه ایران اینتکس برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر توپ بادی طرح باربی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
برند بست وی
طول 135 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
ارتفاع کلی 43  سانتی متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح باربی
جنس کف وینیل
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حملندارد
ساير ويژگي ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...