استخر بادی گرد چند لایه بست وی جدید Bestway 51004

Bestway 51004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان

استخر بادی گرد چند لایه بست وی جدید Bestway 51004 از شرکت بست وی برای تفریحات آبی و همچنین حمام کودکان در فضای باز بودهکه از طراحی گرد و سه لایه ای بهره می برد و با دریچه باد مجزا که داشته، توسط کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود.گفتنی است استخر بادی فوق، به دلیل جنس بدنه با کیفیت و با دوام و همچنین نوع طراحی چشمگیر دارای خاصیت ضد تعریق نیز بوده و هنگام استفاده به عنوان استخر توپ کودکان عرق نخواهند کرد و آن ها می توانند تا ساعت ها از بازی در آن لذت ببرند. 

استخر بادی گرد چند لایه بست وی جدیداز دیگر ویژگی های مهم این محصول در کنار طراحی کودک پسندانه و شیک آن جنس بدنه محصول است که این جنس مانند بسیاری از محصولات بادی اینتکس از پی وی سی ساخته شده و می تواند به راحتی فشار ها و ضربه هایی که ممکن است کودکان به آن وارد کنند را دفع کند و همچنین این جنس کاملا در برابر دمای مختلف آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود و بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از آن در فضاهای باز نیز استفاده کنید. جنس بدنه این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالا در حجم و اندازه کوچکی قابل جمع شدن است تا امکان استفاده از آن در سفرها نیز فراهم باشد از همین رو این کالا جای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. این استخر بادی یکی از ساده ترین و شیک ترین استخر های موجود در شرکت بست وی بوده که به دلیل ویژگی های ذکر شده توانسته تا فروش خوبی را پشت سر بگذارد و به یکی از محبوب ترین استخر های بادی تبدیل شود. برای سفارش این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این استخر بادی را با ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید.

 نوع سفری
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حملخیر
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی هادارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...