استخر بادی گرد بزرگ بست وی

bestway 51044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

استخر بادی گرد بزرگ بست وی یکی دیگر از استخرهای بادی خاص و در عین حال ساده و جذابی است که فروشگاه اینتکس ایران به تازگی آن را موجود و عرضه کرده است. این محصول زیبا ساختاری گرد دارد که با رنگ آبی و به صورت براق طراحی و ارائه شده است که همین آبی رنگ بودن محصول نیز باعث شده تا خیلی از افراد بتوانند با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. از نظر نوع ساختار نیز شما می توانید یک استخر بادی گرد با طراحی سه حلقه را مشاهده کنید که این عامل باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید هر یک از حلقه های این محصول را با یک پمپ باد مجزا باد کرده و از این محصول استفاده کنید. نکته دیگر در رابطه با نوع طراحی این محصول به بخش داخلی این استخر تعلق می گیرد.

خرید استخر بادی گرد بزرگ بست وی ارزان

استخر بادی گرد بزرگ بست وی در واقع دارای بخش داخلی ساده می باشد که کف این استخر آبی رنگ بوده و دیواره های این محصول نیز به صورت نقره ای طراحی و ارائه شده است که نقطه قوت طراحی این کالا هم همین عامل به شمار می رود. هم چنین باکس بسته بندی این استخر نیز به صورت رنگی و در یک فضای محدود طراحی و ارائه شده که قطعا جا به جایی این استخر بادی ساده و آسان خواهد بود. کیفیت بالای بدنه و ضخامت خوبی که این استخر بادی نیز داراست از دیگر ویژگی های مثبت و جذاب این محصول به شمار می رود. تمامی این ویژگی ها در کنار ابعادی که در داخل جدول سایز و مشخصات این محصول به چشم می خورد باعث شده تا شما یک استخر بادی ایده آل را بتوانید از فروشگاه اینتکس در تهران با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

فروش استخر بادی گرد دو متری بست وی

نوعخانگی
ظرفیت 1352 لیتر
قطر 249 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی آبی براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...